Route de Cretes

29 juni 2022 - Staffelfelden, Frankrijk

Vanmorgen rond 10 uur vertrokken van de camping. De dag aan het water gisteren heeft ons goed gedaan,  we hebben flink wat energie opgedaan!  We hadden een mooie tocht in het vooruitzicht: Route de Cretes.

11 jaar geleden, tijdens onze eerste motorvakantie hebben we deze ook gereden.  Mario had toen net zijn eerste BMW R1150GS en ik reed nog op mijn Kawasaki Z550 GT. Een foto die we toen tijdens deze route hebben gemaakt heeft jarenlang bij ons aan de muur gehangen. Het is ons nooit meer gelukt om zo een mooie foto van onze motoren te maken,  zelfs niet in Noorwegen!

Nu,  11 jaar later heb ik ondertussen al mijn 2e GS en rijdt Mario op een R1200RT.

Het was geweldig weer een uiteraard zijn we weer op dezelfde parkeerplaats gestopt om weer zo een mooie foto te maken.  Volgens ons is dat aardig gelukt! Wie weet zie je die binnenkort wel weer bij ons aan de muur hangen.

20220629_160012

Het was een prachtige route waar we allebei volop van genoten hebben! Pas tegen 18 uur op de camping gearriveerd.  Een camping midden in het bos....

20220629_21274920220629_212842

Leuk voor een nachtje maar morgen vroeg rijden we op tijd aan.  Dan gaat de reis naar Lausanne in Zwitserland  aan het meer van Genève.  De planning is om daar weer 2 nachten te blijven en vervolgens (met 1 nachtje een tussenstop,,) richting de Stelvio pas te rijden.  Maar daarover later meer...