Niet naar Lausanne....

30 juni 2022 - Les Fourgs, Frankrijk

Jullie verwachten natuurlijk allemaal dat we nu heerlijk op een camping in Lausanne aan het meer van Genève zitten. Niet dus.

Vanmorgen al vroeg vertrokken van de camping,  rond de klok van 8:30. Eerst in een piepklein restaurantje en écht Frans ontbijt genuttigd.

20220630_085418

Vervolgens prachtig gereden over kleine weggetjes met lekkere bochten. Na een uurtje op een terrasje wat gedronken. Hier kwamen we erachter dat er eind van de dag én morgen toch wel slecht weer voorspeld word.  Dus besloten om toch maar naar iets van een pension en B&B of zo te kijken.  Maar dan loop je in Lausanne tegen prijzen aan wat je niet heel blij van wordt...  Dus de route aangepast en via prachtige wegen zijn we nu in Les Fourgs in Frankrijk uitgekomen.

Een appartement met keuken/eetkamer, aparte huiskamer en 2 vides waar in totaal 6 personen kunnen slapen wat ook nog eens heel betaalbaar was.

We zijn hier net op tijd aangekomen.  Goed en wel geïnstalleerd heeft het flink geregend.  Toen het tussendoor éven droog was snel wat boodschappen gehaald.  En het duurde niet lang of alles trok dicht door de mist.  Niet echt weer waarbij je in een tentje wilt zitten...

20220630_155739bij aankomst...

20220630_1841082 uur later....

Morgen gaan we waarschijnlijk een grot bezoeken en dan rijden weer overmorgen verder richting de Matterhorn... denken we... want in twee dagen kunnen er nog veel plannen veranderen! 😉