Treis- Karden en verder

11 juni 2020 - Buren, Nederland

Na ons nachtje op de camping in St Oedenrode, waar we heerlijk geslapen hebben op ons nieuwe matras zijn we naar het altijd mooie Karden gereden, op naar onze lieve vrienden Herman en Petra.
Het weer zat niet mee maar dat mocht de pret niet drukken want bij hun is het altijd gezellig!
Proost... op André!
Nadat Mario en Herman de motor van Herman hadden geopereerd en de diagnose hadden gesteld was er tijd om bij te praten en leuke dingen te doen.
Zo zijn we op de fiets naar Burgen geweest waar we heerlijk op het terras aan de wijn gezeten hebben en natuurlijk ook lekkere wijn van de Moezel hebben meegenomen.
Op de fiets in Karden
Na drie nachten zijn we weer terug gereden naar Nederland, want volgens de officiële regelgeving was Duitsland alleen open voor noodzakelijk bezoek. Nu was het bezoek aan onze lieve vrienden ook wel echt noodzaak want we hadden hun ten eerste al heel lang niet gezien en daarnaast was de motor van Herman kapot, dus de noodzaak was groot!!
Maar, voor het vieren van onze verdere vakantie toch maar terug naar eigen bodem, te beginnen in de Achterhoek op camping 't Scharveld.
camping  't Scharveld Haarlo
Ondanks dat het niet volop zomerweer was hebben we hier een paar heerlijke dagen gehad. Een prachtige fietstocht gemaakt van bijna 70 kilometer en 's avonds genoten van het kacheltje bij de camper. Zo komen we onze dagen wel door!
Na twee nachten in de Achterhoek geweest te zijn doorgereden naar Vollenhove, naar een camping op Landgoed de Oldenhove. Ook weer een natuurcamping zodat we ook daar 's avonds een vuurtje konden maken.
Hier werden we aan het begin van de oprit al verwelkomd, hoe leuk en attent is dat!

Camping landgoed de Oldenhove in VollenhoveCamping Landgoed de Oldenhove in VollenhoveCamping landgoed de Oldenhof in Vollenhove

Ook hier weer een hele fijne tijd gehad. Lekker gefietst en het plaatsje Giethoorn bezocht.
Heel toeristisch maar ook wel heel leuk om een keer gezien te hebben.

Giethoorn 10-06-2020Giethoorn 10-06-2020

Vandaag doorgereden naar de Betuwe, het land van Flipje!
Overal worden hier verse kersen aangeboden. Natuurlijk passen deze prima in onze gezonde levensstijl dus lekker een kilo gekocht!
Ook hier weer een mooie natuurcamping. Vuur was wel mogelijk maar omdat het weer zo lekker was vanavond in ieder geval niet nodig.
Morgen gaan we waarschijnlijk een kano huren en dan een leuke tocht op de Linge maken. Natuurlijk zullen we hier ook weer foto's van plaatsen!
Verse kersen in de betuwe

1. Roelof en Lammie Boerman:
    11 juni 2020
    Dan waren jullie wel heel dicht bij. Ik zie wel dat jullie drink-gewoontes nog niet helemaal zijn aangepast aan een gezonde levensstijl. Vooral blijven genieten.
  2. Mario Kandelaars:
    12 juni 2020
    Op vakantie moeten de regeltjes wat verbogen kunnen worden hè Roelof en Lammie 😉
  3. Jacqueline Scheepers:
    12 juni 2020
    Ondanks de aanpassingen ziet het er toch weer gezellig en sfeervol uit. Veel plezier nog saampjes groetjes uit de Mortel.😘😘
  4. Karin:
    16 juni 2020
    Ziet er heel gezellig uit! En idd in Nederland is het ook zo mooi 🥰 Geniet er samen nog van en tot snel weer. 😘