Camper Vakantie 2020

3 juni 2020 - Sint-Oedenrode, Nederland

Vakantie 2020.... Een hele andere vakantie dan gepland.
Gisteren zouden we eigenlijk vertrekken met de boot van Rotterdam naar Hull, om vervolgens naar Liverpool te rijden en daar de boot naar de Isle Of Man te nemen.
Daar zouden we gaan genieten van de meest bijzondere TT race ter wereld volgens mij. (als ik alle verhalen moet geloven ten minste...)
Helaas werd de TT vanwege de Corona crisis afgelast en ging onze vakantie er heel anders uit zien.

Nu zijn we gisteren vertrokken naar Hoogeloon, vlak bij Eindhoven.
We zouden eigenlijk donderdag pas vertrekken maar het weer ziet er vanaf donderdag niet geweldig uit en omdat het nu wel heel mooi was dachten we: we pakken deze dagen mooi mee en vertrekken wat eerder.
Vandaag, woensdag, hadden we een afspraak in Eindhoven om een nieuw matras aan te laten meten in onze camper, dus heel ver weg konden we niet.
Maar, eigenlijk maakt dat helemaal niet uit.... Als je op een camping staat, in net een andere omgeving dan thuis, heb je direct het vakantiegevoel te pakken!
Gisteren lekker op de fiets naar Bladel gefietst, daar wat boodschappen gedaan en een ijsje gegeten. Daarna lekker op de camping in het zonnetje zitten lezen, lekker gegeten, koffie met een chocolaatje erbij... Wat wil een mens nog meer!

Camping Maya's Hoefke in Hoogeloon 02-06-2020 Camping Maya's Hoefke Hoogeloon 02-06-2020

Vandaag naar het bedrijf in Eindhoven gereden voor ons nieuwe matras.
Ziet er super uit en voelt tot nu tot goed! Ben benieuwd hoe het slaapt vannacht!
Staan nu op de camping in Sint Oedenrode, ook weer vlak bij huis. Cadeautje van het bedrijf waar we het matras hebben laten maken. Zeggen we geen nee tegen toch?

Camping de Kienehoef Sint Oedenrode 03-06-2020Zwemmeer camping de Kienehoef Sint Oedenrode 03-06-2020

Morgen gaat de reis naar Treis-Karden, in de Eiffel in Duitsland. Naar onze lieve vrienden Herman en Petra... Wat hebben we hun gemist!
Daar blijven we tot zondag en dan gaan we nog lekker een anderhalve week met de camper in Nederland op pad.
We gaan er een mooie vakantie van maken!

1. Jan en Willemien:
    3 juni 2020
    Je kan ook nog een x een nachtje bij ons op de Camping komen staan. Gezellig toch.

Verder veel plezier 💋
  2. Ria Kandelaars:
    4 juni 2020
    Is wel een goed idee! Zijn nu onderweg naar vrienden in Duitsland.. jullie horen nog van ons!
  3. Liza:
    4 juni 2020
    Een hele fijne vakantie samen,en doe Herman en Petra de groetjes van ons, groetjes Roland en Liza.
  4. Jose Kandelaars:
    8 juni 2020
    Geniet er maar fijn van .
  5. Tamara:
    9 juni 2020
    Veel plezier en geniet van jullie vakantie!
  6. Jan en Petra:
    10 juni 2020
    Leuk, geniet er samen van!!