Onderweg naar de boot

7 juni 2019 - Aalborg, Denemarken

Omdat het toch een flink aantal kilometers was naar Hirtshals, waar we de boot naar Kristiansand in Noorwegen moeten hebben op zaterdag 12:15 uur hebben we besloten om donderdagavond na het eten alvast een paar uurtjes te rijden. Zo gezegd zo gedaan.
Rond 19:15 reden we weg. De files waren ondertussen opgelost dus we konden lekker doorrijden. Tot een uur of 10 gereden en toen een camperplaats opgezocht, nog een pilsje gedronken en gaan slapen want morgen zou het een lange dag worden!

Vanmorgen om half acht de wekker gezet zodat we op tijd konden aanrijden. Er was een bakkerij/konditorei om de hoek, dus daar een broodje gegeten en koffie gedronken en vervolgens op weg om de bijna 900 kilometer te rijden naar de boot.
Het is allemaal voorspoedig verlopen. Twee keer een stukje file gehad maar dat mocht de pret niet drukken!
vanavond rond een uur fof 19 op de camping aangekomen. Morgen nog een uur rijden naar Hirtshals waar we uiterlijk om 11:15 moeten inchecken bij de boot en vervolgens om 12:15 vertrekken.

Nu net lekker gegeten, de koffie loopt en straks lekker op tijd naar bed. Het is een lange dag geweest! En dan morgen zetten we weer voet aan Noorse grond!

Camping Aalborgvakwerkhuisje in Ladbergen

3. Jose Kandelaars:
    Heel veel plezier Geniet ervan
  4. Marcel en Loes:
    7 juni 2019
    Leuk om jullie te volgen zo! Geniet ervan!
  5. Anne-Marie:
    8 juni 2019
    Hoi Ria en Mario. Een hele mooie reis toegewenst en vele veilige kilometers. Wij genieten nog even van de Griekse zon. Xxx
  6. Herman en Petra:
    8 juni 2019
    Geniet van jullie vakantie en de mooie reis! We blijven jullie volgen :-)
  7. R Broer:
    8 juni 2019
    Jullie zitten teminste in de zon hier herfstige taferelen.......hoop lol en leuk dat we jullie kunnen volgen
  8. Karin:
    8 juni 2019
    Geniet ervan en maak ons hier maar jaloers met veel mooie foto's en ik hoop nog mooiere verhalen :)
  9. Tonnie en Ans:
    9 juni 2019
    Heel leuk om jullie zo volgen heel veel plezier samen geniet ervan groetjes Tonnie en Ans xx